Join now

Praktik onlinemarknasföring Stockholm

Views
20

Hej!
Jag söker ett inspirerande företag där jag kan genomgå praktik.
Jag studerar Onlinemarknadsföring på Medieinstitutet. Utbildningen ger kompetens inom b.l.a: Sökmarknadsföring, Sökmotoroptimering, Konverterings Optimering, Digital Content, Media Planering och kampanjkoordination.
En stor del av utbildningen bygger på projektarbeten så jag är van att arbeta i grupp, men jag tycker lika mycket om att arbeta självständigt. Jag är inte rädd för att ta eget ansvar och ta initiativ! Ett bra exempel på det är jag har arbetat som försäljare under nästan 9 år, vilket betyder att jag är driven, kan arbeta i högt tempo och är van att ta ansvar för mina handlingar.
Under flera år arbetade jag bland annat inom ”Kampanj försäljning” med nationella affärskedjor i Ryssland. Detta upplevde jag som mycket intressant då jag kunde göra ett projekt från idé och planering till resultat. Det var både lärande och intressant att samarbeta tillsammans med en kund, inköpsavdelning, marknadsföringsavdelning för att skapa en produkt för en kampanj.
Nu söker jag min första praktik för perioden 29/2-6/05/2016. Eftersom min utbildning inriktar sig framför allt till Digital Marknadsföring och Content skulle jag vilja gärna öka mina färdigheter inom SEO men samtidigt tror jag att det kan vara bra att få erfarenhet från andra relevanta områden vilka skulle ger mig nyttiga färdigheter för framtiden.
Om ni behöver mer information om mig eller praktiken så hör av er! Det vore bra om jag skulle få er förhoppningsvis positiva respons innan årsskiftet.

Om ni känner någon eller något företag så kontakta mig!
Med vänliga hälsningar;
Oxana Naess

Stockholm Forum

Our Global Partners