Join now

Accordez vos guitares… Tune in... 07/07/2013 (Toulouse)

Views
49

For those who love picnics, parcs, games, guitars and songs : I propose to meet again for a “musical” afternoon.

Aux amateurs des pique-niques, des parcs, des jeux, des guitares et des chansons : je propose de nous retrouver de nouveau pour un après-midi « musical ».

Place / Lieu: Parc des Ramiers, Blagnac, côté ''Fil Bleu'' (see map / voir plan:
Protected content

Date: Sunday, July 7th / Dimanche, juillet 7
Hour / Heure: 14h

Bring your guitars, partitions, other instruments, something to drink and/or eat, sun screen if the sun will be with us, toys… whatever you need for spending a relaxing afternoon…

Amenez vos guitares, vos partitions, d’autres instruments, quelque chose à boire et/ou grignoter, la crème solaire si le soleil est bien au RDV, des jeux… tout ce qu’il vous faut pour passer un après-midi agréable …

This will also be an occasion for those who want to learn the play the guitar to try a first time, or second… I love the guitar and am eternal beginner; I only play for relaxing (and for annoying my neighbors). Sharing will be the word of the day…

Ça sera aussi l’occasion pour ceux, qui veulent apprendre à « gratter » la guitare d’essayer une première fois, ou deuxième… je suis amatrice et débutante éternelle, je joue uniquement pour me détendre (et embêter les voisins). Le partage prime...

Kids, drums, the « I-love-to-tap-on-my-thighs”, the “but-I-do-not-really-know-how-to-sing”, the “I-like-to-hang-out-in-the-parc”, the “I-love-juggling-and-games”, the… all are welcome for sharing a nice moment.

Les enfants, les tambours, les « je-tappe-sur-mes-cuisse », les « mais-je-ne-sais-pas-vraiment-chanter », les « j’aime-buller-au-parc », les ''j'aime les jeux'', les … seront les bienvenus – la convivialité avant tous.

Just rain is prohibited… in case of bad weather, I reserve the right to cancel the event. My guitar has lived through a lot and is already pretty ragged, won’t forgive me stormy weather…

Seule la pluie n’est pas à amener… en cas de météo non favorable, je me réserve le droit d’annuler la sortie. Ma guitare a beaucoup vécu et est déjà en sale état, elle ne me pardonnera pas la flotte…

This event is also on facebook, and on Protected content or Protected content , my nickname is sushi31.

Toulouse Forum

Our Global Partners