Join now
Log in Join

Wohnung/Zimmer in Wien / flat/room in vienna (Vienna)

Views
57

Im looking for a roommate for a few months starting from april Protected content july (or by arrangement) for my beautiful 98m² flat in good situation in the 7. district in Vienna.
During this time i will not be very often in Vienna

The flat is in the 4th floor, calm and bright. living room, kitchen and bathroom (with washing machine) to share with me. In the "own" room is a sofabed, a shelf, a clothes rail and a commode. pics attached. In the monthly rent of € 500,- all costs are included.
(female and non smoker preferred). Please forward this to your friends. please contact me by mail ( Protected content ) and i will send you pics . thanks. Eva
Die Wohnung ist im 4. und letzten Stock und hofseitig, daher sehr ruhig und hell. Wohnzimmer, Küche und Bad mit Eckbadewanne (Waschmaschine vorhanden) werden gemeinsam genutzt. Im Zimmer ist ein Sofabett, ein Regal, eine Kleiderstange und eine Kommode vorhanden. Fotos sind anbei.

Ich werde während der Zeit wahrscheinlich viel im Ausland sein. d.h. die Wohnung ist dann eventuell oft alleine zu nutzen. In der monatlichen Miete von € 500,- sind Strom- und Gas-Kosten enthalten. Bei Interesse bitte via E-Mail ( Protected content ) melden.

Vienna Forum