Join now
Log in Join

Busco Roommate! (Lima)

Hola! Mi roommate se va el prox mes a estudiar su maestría al extranjero, así que estoy buscando roommate; vivo en Miraflores muy cerca a la Huaca Pucllana, en un edificio casi nuevo de sólo 15 departamentos. El departamento tiene 120m2, amoblado y completamente equipado, sala, cocina, sala de estar, lavandería, 3 habitaciones, una de ellas se usa como escritorio, la habitación a ofrecer tiene baño independiente. La zona es súper segura, el edificio tiene portero 24 horas y está cerca al óvalo gutiérrez, cine alcazar, wong, etc. Busco persona responsable y ordenada; de preferencia mujer y que no fume. La renta mensual es de S/. Protected content incluye el mantenimiento, la luz, agua, cable, internet, limpieza cada 15 días, y cochera. Cualquier consulta por aquí! Gracias!!

Hello! My roommate is going abroad to study her masters, so I am looking for a roommate; I live in Miraflores, the building is almost new with only 15 apartments, and close to Huaca Pucllana. The apartment is 120m2, fully furnished and equipped, has a living room, kitchen, tv room, laundry room, with three bedrooms, one of them is used as a desk, the room to offer has independent bathroom. The building is in a quiet, residential and safe area, with doorman 24 hours and is close to ovalo gutiérrez, alcazar movie theater, supermarkets, etc. I look for a responsible and respectful person; preferably a woman who does not smoke. Monthly rent is of S/. Protected content , includes the apartment maintenance, utilities – electricity, water, cable, Internet – cleaning service (twice a month) and garage. Please message me if interested. Thank you!

Lima Forum