Join now

Trusting House Cleaners/ Señora de la limpieza (Mexico City)

Hola a todos!

My name is David, I am from Chicago and just recently moved to Mexico City.

I work for a startup called aliada ( Protected content ) where you can find a trusting, punctual, and high quality cleaning lady for a great price. The cleaning lady can clean, do laundry, cook, or help with anything needed. We take a portion of the money we make to invest in transporation, medical insurance, and educational opportunities for our aliadas.

I'm excited to be a new member of InternNation and would love for people to try it. I am going to offer a $100 pesos off discount for your first time using the promotion code "international100".

If you have any questions, feel free to PM me or send me a message at Protected content .

Un abrazo!

-

Spanish

Hola a todos!

Mi nombre es David, soy de Chicago y recientemente vine a la Ciudad de México.

Yo trabajo para una startup llamada aliada ( Protected content ) donde se puede encontrar una señora de la limpieza de confianza, puntual y de alta calidad a un precio increíble. La señora de la limpieza puede limpiar, lavar la ropa, cocinar, o ayudar con cualquier cosa que necesites. Tomamos una parte del dinero que hacemos para invertir en transportacion, seguro médico, y las oportunidades educativas para nuestra Aliadas.

Estoy emocionado de ser un nuevo miembro de InternNation y me encantaría que la gente lo intentan. Voy a ofrecer $ Protected content de descuento para su primera vez utilizando el código de promoción "international100".

Si usted tiene alguna pregunta, no dude en PM mí o me envía un mensaje a Protected content .

Mexico City Forum

Our Global Partners