Join now
Log in Join

ROOM FOR RENT - NICE CENTER (Nice)

Views
77

A beautiful flat located beside Garibaldi tram station( Tramway Line 1). With all major bus facilities available nearby. This flat is near to the universities, Museums restaurants and pubs. It is a 5 mins walk to the Port, the Beach and Promenage de Anglais.

The bedroom being rented is spacious with a double bed, and a big almirah. The view from the window is 'Le Chateau' of Nice. The kitchen is fully equipped(Gas oven, Microwave, washing machine etc.)

The rent 550€

Je suis Rajesh et je recherche un/une colocataire d’urgence pour la seconde chambre de l’appartement que je loue.
Un bel appartement situé à côté de la station de tramway Garibaldi (ligne 1 du tramway). Avec tous les équipements, lignes de bus principales disponibles à proximité. Cet appartement est proche des universités, des musées restaurants et pubs. Il est à 5 minutes à pied du port, de la plage et promenade des Anglais.

La chambre louée est spacieuse avec un lit double et d'une grande armoire. La vue de la fenêtre donne sur "Le Chateau" de Nice. La cuisine est entièrement équipée (four à gaz, micro-ondes, machine à laver, etc)

Loyer: Protected content

Nice Forum