Join now
Log in Join

English teacher available for tutoring (Stuttgart)

Hi, I am an English teacher from Canada with teaching experience in Beijing China. I specialize in improving and building English communication skills. Most of my experience was with helping Chinese students prepare for their English oral examination, and working with children at a kindergarten.
If you are interested in learning, practicing or improving your English please contact me at Protected content . I am currently located in Herrenberg, Germany. I am looking forward to hearing from you.
Patrik David

Hallo, ich bin ein Englischlehrer aus Kanada und biete Englischnachhilfe an. Die letzten zwei Jahre habe ich an einer Privatschule in Peking, China, unterrichtet. Zu meinen Hauptaufgaben dort gehörte die Vorbereitung chinesischer Oberstufenschüler auf mündliche Prüfungen sowie das Unterrichten chinesischer Kindergartenkinder (ohne, dass diese jegliche Vorkenntnisse der englischen Sprache hatten, im Alter von Protected content in Lesen, Schreiben, Zählen und Sprechen. Wenn Sie Interesse daran haben Ihr eingerostetes Englisch aufzufrischen, es zu verbessern oder Neues zu lernen, dann rufen Sie mich an unter: Protected content . Ich wohne zur Zeit in Herrenberg.
Ich freue mich auf Ihren Anruf, Patrik.

Stuttgart Forum