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Stranded by SkyEurope? Paid by Austrian CC: (Vienna)

While on cardcomplete.com I saw about the complaint procedure for people who are owed money by SkyEurope for flights booked using VISA/MasterCard credit cards issued by Card Complete.

SkyEurope hat den Flugbetrieb eingestellt!

Aus rechtlichen Gründen ist es erforderlich, dass Sie vorerst mit SkyEurope schriftlich Kontakt aufnehmen und um Refundierung der nicht erbrachten Leistung ansuchen.
Welche Unterlagen/Informationen müssen uns übermittelt werden, um eine eventuelle Stornierung veranlassen zu können? (Sie haben für die Übermittlung dieser Reklamation 30 Tage nach Nicht-Erbringung der Leistung durch SkyEurope Zeit).
- Kopien des Schriftverkehrs mit SkyEurope
- Erklärung, dass keine Leistung oder Ersatzleistung seitens SkyEurope erbracht wurde und um Refundierung auf die Kreditkarte ersucht wird
- Kreditkartennummer
- Betrag
- Kaufdatum lt. VISA/MasterCard-Rechnung
- Datum des geplanten Fluges
- Hin- und Rückflug oder nur Rückflug oder one-way-ticket

Bitte senden Sie das Schreiben an:
card complete Service Bank AG
Reklamationen
Invalidenstrasse 2
Protected content

oder per Fax Protected content

oder per E-Mail an office @ cardcomplete.com

Wir werden uns für Sie bemühen den bezahlten Betrag zurückerstattet zu bekommen. Nach endgültiger Erledigung werden Sie von uns umgehend informiert.

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For information only - translation of above:

SkyEurope is no longer flying!

For legal reasons, you first need to contact SkyEurope in writing, requesting a refund for services not rendered.

What documentation is required for us to be able to process a possible cancellation refund (you have up to 30 days after SkyEurope's failure to provide the service to complain).

- Copies of your correspondence with SkyEurope
- Declaration that SkyEurope has failed to provide a service (or replacement service) and that you are seeking your credit card payment to be refunded.
- Credit card number
- Amount charged to the card
- Purchase date according to your VISA/MasterCard bill.
- Planned flight date
- Whether the claim is for a round trip, the return leg only or for a one way ticket.

Send your letter to:

card complete Service Bank AG
Reklamationen
Invalidenstrasse 2
Protected content

or by fax to Protected content

or by email to: office @ cardcomplete.com

CardComplete will try to get the outstanding amount refunded, and will contact you as soon as the refund has been made.

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