Join now

UK Uni Dissertation Questionnaire (Warsaw)

Kogo to może dotyczyć,

Nazywam się Nikolas Raczyński i jestem studentem geografii na Uniwersytecie w Nottingham. Piszę pracę naukową na trzecim i ostatnim roku studiów licencjackich.

Tematem moich badań jest przejście Warszawy od komunizmu do kapitalizmu, ze szczególnym uwzględnieniem prywatyzacji postkomunizmowego rynku mieszkaniowego.

Skontaktowałem się z Tobą, ponieważ miałem nadzieję, że uda mi się umówić na rozmowę wideo w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub wysłać do niektórych kolegów e-mail z kwestionariuszem, który może pomóc w moich badaniach.
Pytania skupiałyby się na okresie po Protected content ., na temat zmian w zabudowie nieruchomości, czy domy/mieszkania stają się coraz większe, jakiej są jakości/specyfikacji i czy w Warszawie są osoby kupujące nieruchomości, które nie są obywatelami polskimi, obcokrajowcami? inwestycja?

Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź i mam nadzieję, że pomożesz mi w moich badaniach.

Serdeczne pozdrowienia,

Nikolas Raczyński

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Protected content

To whom this may concern,

My name is Nikolas Raczyński and I am a Geography student at The University of Nottingham. I am conducting a research dissertation in my third and final year of my Bachelor’s Degree.

The topic of my study is Warsaw’s transition from Communism to Capitalism, with a focus on the privatisation of the housing market post-communism.

I have reached out to you because I was hoping that I could arrange either a video call for an interview or interview can email some colleagues a questionnaire which can help my research.