Join now

Recherche d’une alternance en Marketing Digital (Paris)

Bonjour,

En Octobre de cette année, je vais commencer mon master 2 en Marketing Digital, a travers le programme en alternance – professionnalisation à L’INSEEC Digital Institute à Paris. Pour cela, je suis à la recherche d’un travail en alternance dans le domaine du marketing digital.

Je suis Administratrice des Affaires Internationales (M1), trilingue avec une grande capacité d’adaptation, dynamique et positive. Plus de deux ans d’expériences dans le marketing, dans les secteurs de l’assurance, la construction et l’ e-commerce.

Si jamais mon profil vous intéresse ou si vous connaissez des entreprises qui recrutent en Marketing Digital avec un contrat d’alternance, n’hésitez pas à me contacter.

Merci d’avance.

Fátima Villegas
Protected content

Hello everyone,

On October Protected content , I will begin my Digital Marketing master, through the apprenticeship program (alternance) in INSEEC Digital Institute in Paris. For this reason, I am looking for a job in this area, that could lead me work and study at the same time.

I am International Business Manager (M1). Open-minded, hard-working and dynamic person. More than 2 years of work experience in marketing, within the assurance, construction and e-commerce sectors.

I will appreciate if you know about someone or an enterprise looking for my profile. If it is the case do not hesitate to contact me.

Thank you very much and I will be glad about some advices.

Fátima Villegas
Protected content

Paris Forum

Our Global Partners