Join now

Pet care services Servicios de cuidado de mascotas (Santiago de Chile)

I am a dog groomer, who also offers pet care services in the area of Santiago. As a dog groomer I groom from my home, which provides a personal, calming, and stress free environment for your pet. Alternatively I can groom your pet in your home, within it's familiar surrounding. I have experience with all breeds and I also do hand stripping for wire hair breeds, such as the Wire haired fox terrier.

I offer other pet related services such as dog walking and pet sitting. Pet sitting involves me taking care of your pet while you are on vacation. This service extends to all pets cats, dogs, reptiles or hamsters.

To find out more details on prices, and services, or to contact my directly with any questions visit my website, e-mail or call me on:

e-mail: Protected content
Tel &whats app: Protected content
website: Protected content

oy peluquera de perros, ofreciendo también servicios de cuidado de mascotas, en Santiago.
Como estilista canina, me gusta trabajar en mi hogar y así ofrecer un ambiente personal, calmo y libre de presiones a tu mascota.
Alternativamente, tu mascota puede ser atendida en tu casa, permaneciendo en territorio conocido.
Tengo experiencia con todo tipo de razas y también hago hand stripping (Pelado o pelado a mano) para aquellas razas como el wire haired fox terrier.

También ofrezco otros servicios relacionados, como pasear perros y cuidado de mascotas durante períodos de ausencia del amo, como por ejemplo durante vacaciones. Este servicio se extiende a todo de mascotas.

Para conocer más detalles sobre precios, ofertas, servicios, o para resolver tus dudas por favor visita my sitio web, mándame un e-mail o llámame al:

e-mail: Protected content
Tel: + &whats app Protected content
website: Protected content
Facebook: Protected content

Saludos!

Santiago de Chile Forum

Our Global Partners