Join now

Contact to Germans and Business People please (Liverpool)

Views
25

Hi everybody,
I just moved to Liverpool wavertree (L15) and would like to meet germans and some business people.
I know about the "Deutscher Stammtisch" but need first to settle in before i will visit there which i will do due the summer.
I have already in pocket my start-up business concept for the e-commerce world, which can be used by millions of people worldwide and endless businesses around the globe, and like to meet business people to meet up to show it to them too. Webmaster and Accountant in line, domain secured, name and business model registered in process. Lucrative % equity stakes up for grabs! (Angel Investment needed)
Guten Tag,
ich bin gerade in Liverpool wavertree (L15) eingezogen und suche Kontakt zu Deutschen und Geschaeftsleuten.
Ich habe vom "Stammtisch" erfahren, aber ich muss erst den Umzug abschliessen und werde dann im L:aufe des Sommers dort reinschauen.
Ich habe bereits mein fertiges Geschaeftskonzept fuer den Web Markt dabei, es koennte von millionen von Menschen weltweit sowie endlosen Firmen und Herstellern ueber den ganzen Globus benutzt werden, desshalb suche ich auch Kontakt zu Geschaeftsleuten um das Konzept vorzustellen.
Webmaster und Buchhaltung sind in Bereitschaft, Domain gesichert, Geschaeftsmodel und Name in Registratur.
Lukrative % Anteile zum uebernehmen sind bereit. (Angel Investment gesucht)

Liverpool Forum

Our Global Partners