Join now
Log in Join

Looking for half English/Norsk-Acc/finance job (Oslo)

Hi everyone!

I am a Hong Kong Chinese woman, have come back to Norway after living in Hong Kong at the last two years. Hong Kong is my native country, but I have lived many years in Norway and England.
I am very multicultural, have traveled extensively, and speaking many languages. (Cantonese, Mandarin, English and Norwegian)
I have experience from financial sector (accountant, consultant, financial analyst), both in Europe, and Asia-Hong Kong.
I am now looking for a fulltime job. I am interested in working with global companies, finance sector, accounting sector, project management sector etc.
If you know about any openings I would really appreciate if you would let me know.

My emai is Protected content

Med sterk faglig opplæring og solid erfaring i håndtering av ulike typer selskaper, inkludert børsnoterte selskaper. Jeg tror jeg er i stand til å håndtere store arbeidsstyrke. Jeg er en moden, hard arbeid, pålitelig, stabil og stødig mennesker.
Jeg ser frem til arbeid som er samsvart til regnskap, finans og administrasjon kontor jobb.
Jeg er selvstendig, ansvarsbevisst og med gode samarbeidsevner. Mitt arbeidskapasitet er stort, or jeg er vant med periode med stress og tidsknapphet uten at det gjør meg lammet i arbeidet.

Oslo Forum