Join now
Log in Join

Penthouse room available (Jardim Paulista) (São Paulo)

Hi there,

we have a large furnished room with a lot of light and its own bathroom that is becoming available in our community in a penthouse in Jardins.

The room has a lot of privacy and space. There are great amenities in the penthouse such are the terrace with a retractable roof, a jacuzzi and a brick BBQ, a big living room with a fire place and plasma TV as well as a large dining room that seats eight.

The building, which has a small gym and 24 hour security, is located in Jardim Paulista (close to the MASP subway station on Paulista Ave. and the bus station of streets Nove de Julho and Brigadeiro), which is a neighborhood with a lot of great restaurants and bars.

Please take a look at the link below to see a few pics and if you are interested, please send me an email ( Protected content ) or call me ( Protected content ) to schedule a visit.

Protected content .

Oi galera,

temos uma grande suite na nossa comunidade esta disponível na nossa cobertura.

Eh uma suíte mobiliada com bastante luz, privacidade e espaço, e acesso para todas as coisas legais da cobertura como um terraço com teto que abre com remoto, uma hidromassagem e uma churrasqueira, e uma sala grande com lareira e TV de plasma.

O prédio, que tem uma pequena academia e seguranca de 24 horas, fica em Jardim Paulista (perto do metro MASP na Av. Paulista e estacoes de ônibus nas Ruas Nove de Julho e Brigadeiro), que eh um bairro com muitos restaurantes e bares legais.

Da um olhada no anuncio seguindo o link abaixo. Se voce gostar das fotos, me manda um email ( Protected content ) ou me liga ( Protected content ) para marcar uma visita.

Protected content .
Roommates / Companheiros do ape:
Matthias; ~34; Empreendedor / Entrepeneur
Daniele; ~28; Associado numa Consultoria / Analista numa empresa de pesquisa de negocio
Dicla; ~29; Associado num Family Office suíço / Associate in Swiss Family Office

São Paulo Forum