Join now
Log in Join

seeking a no furnished single room and apartment (São Paulo)

Hi,
My name is Roberto, Spanish citizen, 43 years old, engineer working in Sao Paulo I'm seeking a no furnished single room and apartment to share, approximate budget R$ 800, near Ibirapuera Park (Moema, Brookilin, Campobelo,..). I am a responsible person, organized and do not smoke. I practice sports (running, biking, swimming).
If you have anything available I would like to see it.
Please contact me at Protected content
Roberto Ramírez
Protected content
Thank you,

Prezado Senhor/a,
Meu nome é Roberto, tenho 43 anosm, engenheiro, trabalhando no Sao Paulo e procuro quarto individual e sem moveis, orçamento aproximado R$ Protected content do Parque Ibirapuera (Moema, Brooklin, Campobelo) . Sou uma pessoa responsável, organizado e não fumo. Eu gosto de fazer esporte (corrida, bicicleta, natação).
Se tiver alguma oportunidade conhece de alguém gostaria de ver seu apartamento.

Muito obrigado,

Hola, mi nombre es Roberto, soy español de Madrid, itengo 43 años, ingeniero trabajando en Sao Paulo (cerca de Berrini). Estoy buscando una habitación sin muebles en apartamento compartido (presupuesto aproximado R$ Protected content del Parque Ibirapuera (Moema, Brooklin, Campobelo). Soy una persona responsable, ordenada y no fumo. Me gusta cocinar y hacer deporte (correr, bicicleta y nadar).
Te agradecería que si conoces alguna oportunidad me lo hagas saber a la dirección de email arriba indicada.

Muchas gracias

São Paulo Forum