Join now
Log in Join

Need Home urgently (Stockholm)

Hello
We are a family looking for flat to rent for a long time. Due to our current lease agreement expires we urgently need somewhere to stay with our daughter. As people, we are calm and well-behaved.
economy situation My husband get activity support, and me, I rely on the social economy, but if you agree to give us your apartment, I will give you certificate from kummon you nerves may complain of billing and if your apartment its guarantee. I need the apartment as soon as possible. Its very urgent.
Reply me as soon as possible
Greetings
Arzoo Zeeshan.

We respond to both e-mail and mobile: Protected content
Protected content

Hej
Vi är en familj som söker lägenhet att hyra under en längre tid. På grund av att vårt nuvarande hyreskontrakt går ut behöver vi omgående någonstans att bo med vår dotter. Som personer är vi är lugna och skötsamma.
för ekonomi situation Min man få aktivitetstöd och mig, jag är beroende på den sociala ekonomin, men om du accepterar att ge oss din lägenhet jag kommer att ge dig Intyg från kummon som du nerver får klaga för fakturering och om din lägenhet sin garanti. Jag behöver lägenhet så snart som möjligt. Dess mycket brådskande.
Svara mig så fort som möjligt
Hälsningar
Arzoo Zeeshan.

Vi svarar på både e-post och mobilsamtal : Protected content
Protected content

Stockholm Forum