Join now
Log in Join

Apartment ready Aug 1st (Utrecht)

Im looking for a couple or one person that wants to rent my apartment. It will be available from the 1st of August.

The apartment is situated to the centre of Utrecht (Lauwerecht area), approximately 15 minutes walking and 5 minutes biking distance to Neude square.

The apartment is totally renewed in Protected content approximately 40 square meters. It consists of a living room / kitchen, a separate bedroom, a small veranda room, a bathroom with shower and a garden. Only the garden is shared with the neighbours.

The apartment is not furnished and suitable for one person or a couple. I prefer non smokers or smokers that don't mind to smoke outside in the garden.

The rent is € Protected content . The service costs are Protected content 1 person or Protected content a couple. All extra costs: gas, water, electricity, internet and all city taxes (which are usually not included) are included in the service costs. The deposit is one month rent without service costs. The contract period is 1 year, which can be renewed to a permanent contract with mutual agreement.

Vanaf 1 augustus verhuur ik mijn appartement aan een stel of 1 persoon. Het appartement ligt vlakbij het centrum (Lauwerecht), dit is circa 15 minuten lopen en 5 minuten met de fiets vanaf Neude.

Het appartement is in Protected content opgeleverd en is circa 40 vierkante groot. Het bestaat uit een woonkamer / keuken, een slaapkamer, een kleine serre, een badkamer met douche / toilet en een tuin. Alle faciliteiten zijn van jezelf behalve de tuin, deze deel je met de buren.

De huur is Protected content maand exclusief. De servicekosten zijn Protected content voor 1 persoon en Protected content voor 2 personen. In de servicekosten zijn alle kosten bestaande uit gas, water, licht, internet en alle gemeentebelastingen inbegrepen. De borg is 1 maand huur exclusief servicekosten. In eerste instantie is het contract voor 1 jaar, bij wederzijdse tevredenheid verlengen we deze periode voor onbepaalde tijd.

Ik ben op zoek naar een stel of 1 persoon. Bij voorkeur niet rokers of mensen die het niet erg vinden in de tuin te roken.

Email: Protected content to set up an appointment

Utrecht Forum