Join now
Log in Join

Looking for a place to live/flatmate in Bogotá:)!

Hi everybody :)!!!!

Soon (July/August), I'm going to start working in Bogota in the area of international cooperation and I'm currently looking for a place to live, a shared apartment with independent bathroom or alternatively a studio (if it’s furnished, it’d be better), ideally near my office: Carrera Protected content 25D Protected content Fontibón, near to the airport).

Ideally, it would be located in SALITRE o a close and nice area with good access to public transportation (ex: Quinta Paredes Cra 26, Modelia, etc).

I’m a cheerful, sociable, organized, respectful person with an ample multicultural experience. Besides Spanish, we could speak English, French or basic Dutch :).

Any information or advice would be really appreciated!!!

You can contact me at Protected content

Thanks a lot! :)
Cristina

Hola a todos :) !!!,

Muy pronto (Julio/Agosto), me iré a trabajar a Bogotá en el área de la cooperación internacional y estoy buscando alojamiento y/o a alguien con quien compartir un apartamento (idealmente con baño independiente) o alternativamente un aparta estudio (si tiene algunos muebles, mejor). Idealmente cerca a mi oficina en la Carrera Protected content 25D Protected content Fontibón, cerca al aeropuerto y al Puente Aéreo).

Lo ideal es que sea en SALITRE, o en una zona cercana, agradable y con buen acceso al transporte público (ej: Quinta Paredes sobre la 26, Modelia, etc.).

Soy una persona alegre, sociable, organizada, respetuosa y con una amplia experiencia multicultural. Además del español, podemos hablar en inglés, francés y un poco de holandés básico :).

Si alguien sabe de algo, está interesado en compartir un apartamento o me puede dar alguna pista, se lo agradezco muchísimo :) !!!

Pueden escribirme a Protected content

Muchas gracias :)!!!
Cristina

Bogotá Forum