Join now

Giving away my furniture/ Doando nossa mobilia (Dallas)

my name is Ruy Barcala I am an American citizen born in Brazil and I live in McKinney, TX. We recently changed the furniture in our house and we have a large amount of furniture and decoration pieces in excellent condition that we would like to donate to people interested in second hand furniture. It is a free donation and the only thing I ask is that interested parties transport the things they want on their own.
Anyone interested can call me on the phone
Protected content , and make an appointment to pick up the items you want. We have several paintings in frames, a solid wood dining table with 6 chairs, a refrigerator with a small defect, a fridge, a complete solid wood double bed (complete with mattress), a set of living room furniture with a sofa and two armchairs in perfect condition, a beige armchair with a small stain, several rugs, bar stools, bookcases and much more...

meu nome é Ruy Barcala sou cidadao americano nascido no Brasil e moro em McKinney, TX. Recentemente trocamos as mobilias da nossa casa e temos uma grande quantidade de mobilia e peças de decoração em ótimo estado que gostariamos doar para pessoas interessadas em mobilias de segunda mão. É uma doação gratuita e a única coisa que peço é que interessado transporte as coisas que quizer por sua conta.
Quem estiver interessado pode ligar para mim, no telefone
Protected content , e marcar uma hora para vir buscar os itens que quizer. Temos vários pinturas em molduras, uma mesa de jantar de madeira maciça com 6 cadeira, uma geladeira com pequeno defeito, um frizer, uma cama de casal em madeira sólida completa (completa com colchão), um jogo mobilia de sala com um sofa e duas poltronas em perfeito estado, uma poltrona beje com uma pequena mancha, varios tapetes, tamboretes de bar, estantes para livros e muitas coisa mais...

Dallas Forum

Our Global Partners