Join now
Log in Join

actively looking for a job (Abidjan)

Dear All,
I am currently looking for an assistant business agent or general resources.
First experience with a past in different societies as a prospector-seller and product manager, I have now acquired a perfect mastery of the land and development account. Also trained for seven years to the techniques and fundamentals of transit and international transport, I have a perfect knowledge of the customs system, documents related to import and export and management of multi-modal transport.
Rigorous, independent and with a good relationship, I wish now to use my experience and knowledge within an ambitious and exciting team.
My mastery of the computer, my adaptability and my English operating, my strengths are to succeed.
I am available for any job offers or collaboration and I would appreciate any recommendations.
Protected content contact me on and I will send my resume.

Kind Regards!!

#

salut à tous,
je recherche actuellement un poste d'assistant commercial ou d'agent des moyens généraux.
Avec une première expérience passé dans différentes sociétés comme prospecteur vendeur et responsable produit, j'ai acquis aujourd'hui une parfaite maitrise du terrain et du développement de compte. Aussi formé pendant sept ans aux techniques et rudiments du transit et du transport international, j'ai une parfaite connaissance du circuit douanier, des documents liés à l'import et à l'export et la gestion du transport multi-modal.
Rigoureux, autonome et muni d'un bon relationnel, je souhaite aujourd'hui mettre à profit mes expériences et connaissances acquises au sein d'une équipe ambitieuse et stimulante.
Ma maitrise de l'outil informatique, ma facilité d'adaptation et mon anglais opérationnel, sont mes atouts pour réussir.
Je suis disponible pour toutes propositions d'emploi ou de collaboration et j’apprécierai toute recommandation.
Contactez moi sur Protected content et je vous enverrai mon Cv.

Cordialement!

Joseph AMICHIA
Protected content

Abidjan Forum