Join now
Log in Join

Student is looking for a room or shared flat (Munich)

Hello!
My name is Macarena. I am 19 years old and I just enrolled at the LMU in Munich. I will study Law and that is why am currently searching for an apartment or shared floor, where I can spend my college time.
I am an open, friendly and uncomplicated person who loves socializiing and meeting new people. The only time I don't is when I am busy because of some exam I have coming up. I was originally born in Chile but my father is German and that is why we have already lived in Germany before (unitl Protected content .
Right now In am glad that I can start my studies in such a wonderful city like Munich!
If anyone is renting a place that fits my description or knows anyone that might rent such a place, I would be very thankful if they could contact me. My phone number is Protected content my e-mail is Protected content .
Thank you!
Best regards,
Macarena

Hallo!
Mein Name ist Macarena Backsmann-Sfeir und ich, 19, habe mich vor Kurzem an der LMU für das Studienfach Jura matrikuliert. Aus diesem Grunde suche ich ein Zimmer oder eine Wohngemeinschaft, wo ich meine Studienzeit verbringen kann.
Ich bin eine offene, freundliche und unkomplizierte Person, die zwar gelegentlich und besonders in Prüfungsphasen ihre Ruhe braucht, aber ansonsten auch sehr gesellig ist. Geboren wurde ich ursprünglich in Chile und mein Vater ist Deutscher und somit haben wir einen großen Teil meines Lebens (bis Protected content in Deutschland gelebt. Auch in Brasilien und den USA habe ich gewohnt.
Jetzt freue ich mich auf jeden Fall darauf, in München mein Leben als Student zu beginnen!
Wer ein Zimmer frei hat, kann mich gerne unter der Nummer Protected content der Mail Protected content erreichen.
Ich freue mich!
Macarena

Munich Forum