Join now
Log in Join

TUM Student sucht ein WG Zimmer (Munich)

Hallo alles zusammen,

Mein name is Alei Salem Protected content ich bin einen Student bei der Technische Universität München. Jezt bin ich in diese schöne Stadt vor mein Masterstudium in Informatik und suche ein WG Zimmer oder eine Einzimmerwohnung. Mein Studium wird in Garching sein und daher such ich eine Wohnung nähe Nord München z.B. Milbertshofen-Am-Hart, Schwabing-Freimann, oder natürlich in Garching. :)

Ich kann bis zu €450 als Gesamtmiete pro Monat bezahlen. Brauchen Sie mehr Informationen über mich, bitte Besuchen Sie mal mein Profil oder mit Herzlichem Wilkommen.

Also, haben Sie eine kleine Wohnung für mich? Bitte schicken Sie mir eine Email oder rufen Sie mich an jede Zeit. Dankeschön.

MfG,
Alei

English Version
------------------ Protected content

Hi Everybody,

My name is Alei Salem Protected content I am a student at the Technical University of Munich (TUM). I am currently in the beautiful city of Munich before I kick-start my Master's studies in Computer Science and actively looking for a room in a flatshare or a studio apartment. My studies will take place in Garching; hence, I appreciate any thing in the northern part of the city e.g. Milbertshofen-Am-Hart, Schawbing-Freimann, or of course Garching itself. :)

Ich can afford up to a maximum (all incl.) rent of €450 per Month. If you need more information about my humble self, please visit my profile with warm welcomes.

So, if you have anything teeny, tiny place for me to live, please drop me an email or call me any time. Thank you very much.

Sincerely Yours,
Alei

Munich Forum