Join now
Log in Join

Vermiete Wohnung / Flat to rent near U-Bahn (Munich)

Hello everybody!

i let my beautiful flat with furniture for one year from 1. December'15 until 1. December'16. There are: bedroom, workroom/living room, extra kitchen, big bathroom, balcony, corridor, 55 qm in Messestadt West (U2). You also have all electrical equipment there like washing machine, stove and oven , tv and so on. There is also a working corner with writing table and so on. If you are interested i can send you pictures.
The Price is 1.250 Euro per month all inclusive. In this price is included: rental (Warmiete), electricity, Internet, Telephone (only for Germany calls), gez (tv and radio fee).

Warm regards
Julia

Hallo zusammen,

ich vermiete meine schöne Wohnung, möbliert, für ein Jahr zur Untermiete vom 1. Dezember'15 bis 1. Dezember'16. Die Wohnung enthält: Schlafzimmer, Arbeitszimmer/Wohnzimmer, separate Küche, großes Bad, Balkon, Flur, 55 qm, in Messestadt West (U2). In der Wohnung sind alle üblichen elektrische Geräte vorhanden, wie Waschmaschine, Herd und Ofen, TV etc. Es gibt auch eine Arbeitsecke mit Schreibtisch usw. Wenn Du interessiert bist kann ich dir einige Fotos senden.
Der Preis ist Protected content monatlich all inklusive. In diesem Preis ist enthalten: Warmmiete, Strom, Internet, Telefon (nur Telefonate innerhalb Deutschlands), GEZ Gebühren.

Viele Grüße
Julia

Munich Forum