Join now
Log in Join

1 bdr in a shrd appartment near hanzhong road (Zha (Shanghai)

Hello everyone,
My internship in Shanghai is ending. My room is available now. Its a 5 Bedroom Shared Apt with 2 Bathrooms on the first floor. One of the Bathroom is in the masterroom. People from New Zealand, USA, Philippines and Ukraine are living there too. Everybody is working or doing an internship.

The area is quite nice. The Subwaystation Han Zhong Road is very close. You have many Supermarkets, Banks Coffeeshops and a Mall close to that Building.

Han Zhong Road is only 2 Subwaystops with Line 1 from People Square.

NO AGENCY FEE !!!
short term stay is ok !!

For further questions you can add me on Wechat. You can check the pictures on Protected content

Wechat: AriSam22

Hallo zusammen,
Mein Praktikum endet diesen Monat, sodass ich einen Nachfolger fuer meinen Zimmer suche. Es ist ein 5 Zimmer Apt mit 2 Badezimmern, wobei ein Badezimmer im Masterrom ist. Du wirst dir das Apt mit Leuten aus Neu Seeland, USA, Ukraine und philippinen teilen. Jeder von denen arbeitet oder absolviert ein Praktikum. Die sind eig alle ganz cool drauf.

Die Gegend ist sehr ruhig gelegen. In der Gegend gibts einige Supermaerkte, Banken, Restaurants sowie eine Mall direkt neben der Subwaystation.

Der People Square ist auch sehr nahe gelegen, es sind nur 2 Subwaystops mit der Linie 1 von Han Zhong Road.

Fuer weitere Fragen kannst du mich gerne bei Wechat adden.

Wechat: AriSam22

Shanghai Forum