Join now
Log in Join

Necesito colaboración/ I need your help (Santiago de Chile)

Views
126

Hola a todos! Soy nueva en este sitio. Lo que leo, me encanta. Estoy en Bs As con ganas de vivir en Chile. Por tema seguridad y porque trabajo en una Companía Norteamericana que en Noviembre desembarca allí! Soy Líder de la Empresa y busco gente emprendedora para ser Pioneros en Chile y desarrollar este negocio. El 22 de septiembre viajo para entrevistar a interesados. Estaré 5 días y ...no conozco a nadie!! Me ayudan a contactarme con gente que necesite trabajo, dinero, viajes, éxito, libertad financiera!! Espero sus contactos! Si a uds les interesa, son todos bienvenidos! Gracias!

Hello everyone ! I'm new to this site. What I read , I love it. I'm in Buenos Aires wanting to live in Chile. On the issue of security and because I work in an American company that landed there in November ! I am leader of the company and look for enterprising people to be pioneers in Chile and develop this business. On September 22 he traveled to interview stakeholders. I'll be five days and ... I do not know anyone !! Help me to contact people who need work , money, travel , success, financial freedom !! I hope your contacts! If you are interested are all welcome ! Thank you!

Santiago de Chile Forum