Join now
Log in Join

Private English Classes/clases particulares-ingles (Santiago de Chile)

Hello everyone, hope y'all have all had a good winter! brr!

I'd like to tell y'all in case anyone knows anyone who might want private English classes anytime from Monday through Saturday.

I'm from Texas, but got my TEFL certification here in Santiago in Protected content . I worked at a few institutes and private classes for about 2 years, and then taught English in Korea for about a year.

I charged based on level and location, and take almost any student, as long as they're motivated! The only thing I do not teach is TOEIC preparation.

I can be contacted in either language by email: Protected content (preferred) or cell: Protected content .

Thanks in advance everyone!
katie
--------------------- Protected content
Hola a todos, espero que hayan pasado bien el invierno! brr!

Quiero avisarles a todos que estoy dando clases particulares de inglés, a cualquier hora entre lunes y sábado.

Soy de Texas y conseguí mi certificación TEFL acá en Santiago en Protected content . Trabajé por casi 2 años en Santiago con algunos institutos y haciendo clases particulares y después casi un año enseñando en Corea del Sur.

Mi tarifa está basada en el nivel del alumno y el lugar de la clase y acepto casi cualquier alumno, sólo tienen que estar motivados! Lo único que no enseño es preparación TOEIC.

Me pueden contactar en inglés o español por correo: Protected content (preferido) o cel: Protected content .

Gracias a todos!
katie

Santiago de Chile Forum