Join now
Log in Join

Native Korean_Travel centre consultant (Kuala Lumpur)

Views
26

Aegis Global Malaysia: Experience, We make it easy
CEO:Sudhir Argawal

■About Aegis
Aegis is the leading BPO outsourcing company. Aegis has a global footprint that spans 56 locations across 13 countries: India, United States, Costa Rica, Peru, Argentina, United Kingdom, South Africa, Saudi Arabia, UAE, Sri Lanka, and the Philippines.
Aegis ranked amongst the top 12 on Protected content outsourcing Protected content .

Expedia is the largest online travel company in the world based in United States.
Expedia has contracts with more than 240,000 hotels in worldwide and hotel+flight packages as well. Expedia is rapidly growing in Korea market. We are looking for native Koreans who are willing to work in Malaysia to Support Korean customer over the phone.

■Position
Travel Center Consultant

■Duties
•To handle all inbound calls pertaining to hotel reservation and traveling, product information and other enquiries.
•To exceed customers´ expectations in terms of customer service & accurate information.
•To be able to provide information related to travel and tours for customers convenient traveling

■Qualification
Candidate must possess at least a Diploma level qualification, preferably from Hospitality/Tourism/Hotel Management or equivalent.

■Required language
•Korean & English
•Fluent spoken English will be an added advantage

■Experience(s)
•Minimum 1 year of working experience in the related field will be an added advantage for this position. Fresh graduates, especially native Korean who are interested to start their career in a call centre are also encouraged to apply.
•Applicants must be willing to work in Malaysia (work permits will be prepared by the company and we will also assist candidates find accommodation)

■Working hours
8am – 5pm / 9am -6pm 5 days per week

■Benefit
Expedia employment discount
Offer medical insurance
Other company benefit: Shuttle bus service to the LRT station, Gym, Cafeteria. Commission program
Flight ticket from Korea
16 days - Annual leaves.

■How to apply
Email: Shin Eun Ae Protected content

이번 채용 공고 회사인 Expedia는 미국에 본사를 두고 있는 여행사 입니다. 전세계 13,000 여개의 호텔과 한국에 Protected content 계약 호텔을 보유한 미국 최대의 여행전문회사로써, 웹사이트 내에서 호텔상품과, 호텔+비행 팩키지 상품을 판매하고 있습니다. Expedia 는 작년 Protected content 한국지사런칭을 한 이후로 활발한 활동으로 비지니스의 상승세를 이루고 있습니다. Expedia Customer Service Team 은 유선상의 고객업무를 서포팅 하고 있습니다. Aegis Expedia Team 은 미국본사 Expedia 의 협력아래 운영되고 있으며 C/S 팀 뿐만아니라 Expedia Lodging Team 또한 운영되고있습니다. 관광학부 (호텔경영, 관광경영) 이수 학생들은 업무를 이해하고 소화할수 있는 능력이 뛰어나다고 생각합니다. 직무에 따른 요구사항을 충족하는 젊고 능력있는 한국 대학생들의 지원과 호텔, 여행사에서 근무경력이 있는 경력직 지원, 그외 영어와 한국어를 사용하고 해외취업을 희망하시는 많은 분들의 지원을 기대합니다.

■모집부분 및 자격요건
Travel Center Consultant

■담당업무
전화 상담을 통한 호텔 예약 & 여행상품정보 및 기타 문의 처리
고객의 기대하는 이상의 고객서비스 및 정확한 여행& 관광정보 제공

■자격요건
지원자는 최소 Hospitality / Tourism / Hotel Management 또는 그에 상응하는 자격을 가져야 함

■필요한 언어
한국어 & 영어

■경력사항
최소 1년 이상에 관련 분야 경력은 추가 점수를 부여 함
콜센터에서 Career를 시작하고 싶은 한국인 대학 졸업생들에게도 장려 함
말레이시아 아라 다만사라 PJ지역에서 근무 할 지원자
지원자는 말레이시아에서 근무 가능자여야 함 (Work Permits 제공)

■근무조건
근무시간 : 오전 8시 ~ 오후 5시, 오전 9시 ~ 오후 6시, 주 5일제)

■혜택사항
모든 직원에 대한 여행 할인
입사시 의료혜택 제공
말레이시아로 오는 편도 항공권 제공
비자 연장시, 회사 비용 부담
Gym, 카페테리아, 커피/티 제공
정기적으로 진행되는 아웃도어 액티비티
매년마다 10% 샐러리 인상
(퍼포먼스에 따라) 커미션/성과급 제공
추후 영어 클라스 운영 예정
장기근속자, 우수사원 포상
익스피디아 직원 할인 혜택
한국어로 진행되는 트레이닝

■접수방법
이메일 Protected content

■기타사항
Aegis는 말레이시아에 위치한 아웃소싱 회사로 아시아에서는 미국 포츈 50대기업 선정 이력이 있는 회사입니다.

Kuala Lumpur Forum